POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

Skutecznie pozycjonujemy strony naszych klientów.

Pozycjonowanie stron www kierujemy do firm i stron prywatnych, które interesuje wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania organicznych google. Wyższe pozycje na kluczowe frazy, które charakteryzują daną branżę sprawią, że automatycznie strona będzie częściej odwiedzana. Co za tym idzie szansa pozyskania klienta jest dużo większa.

Co decyduje o skutecznym pozycjonowaniu:

  • słowa (frazy) kluczowe charakteryzujące daną działalność
  •  poprawna optymalizacja strony internetowej
  •  zdobywanie jakościowo dobrych odnośników (linków) do strony

 

Frazy kluczowe:

Pomożemy w doborze odpowiednich fraz (słów) kluczowych, tak aby przyniosły odpowiedni ruch jakościowy na stronę.

Optymalizacja strony internetowej:

Przeprowadzimy audyt strony internetowej i przekażemy wskazówki co zrobić na stronie by była włlub usługi, jakie Państwo sprzedają. Słowa te użytkownicy najczęściej wpisują w wyszukiwarce internetowej. Dzięki temu będziecie Państwo mogli trafić ze swoją ofertą do zainteresowanych i to wtedy, gdy będą oni tego chcieli.

Aby umieścić stronę wysoko w wynikach wyszukiwania, trzeba to zrobić bardzo umiejętnie i potrzebna jest do tego specjalistyczna wiedza, znajomość algorytmów wyszukiwarek, ciągłego śledzenia poczynań konkurencji, profesjonalnego oprogramowania, jak również stałej kontroli i obrony wywalczonej pozycji. Ale tym nie musicie się Państwo martwić. O odpowiedni dobór słów kluczowych zadba nasz profesjonalny doradca. Bardzo ważne jest też to, że dopóki strona nie uplasuje się wysoko w waściwie zoptymalizowana pod wyszukiwarkę google. Zmiany możemy również wprowadzić osobiście.

Pozycjonowanie fraz

Dzięki pozycjonowaniu można tak wypromować stronę, że będzie się ona pojawiała w wynikach wyszukiwania na pierwszych miejscach. Oto cztery etapy, które przeprowadza się, aby osiągnąć taki efekt:

  • W pierwszej kolejności należy przeprowadzić analizę strony internetowej klienta. Dokonuje się wówczas rozpoznania jego potrzeb rynkowych, a następnie doradza oraz wybiera słowa kluczowe

  • Kolejny etap to wstępna optymalizacja, czyli przeprowadzenie niewidocznych dla oka zmian w kodzie strony www, a następnie dopasowanie strony do algorytmów wyszukiwarek.

  • Następny krok to ciągły proces optymalizacyjny. Tworzy się sieć połączeń, analizę działań konkurencji, wdraża się nowe taktyki optymalizacyjne – SEO copywriting, na końcu proces ten się doskonali.

  • Ostatni etap polega na analizie i comiesięcznym raportowaniu wyników. Prowadzi się wówczas ocenę i statystyki efektywności działań. Aby osiągnąć pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania, trzeba poczekać od dwóch tygodni do kilku miesięcy w zależności od konkurencji.

Co można zyskać dzięki pozycjonowaniu (Co zyskujesz, wybierając pozycjonowanie?)

Pozycjonowanie pozwoli nam zwiększyć widzialność w internecie. Obecne to właśnie w sieci pozyskujemy potencjalnych klientów, a ponieważ czas jest tu na wagę złota, warto dotrzeć z ofertą jak najszybciej do jak najszerszego grona osób. Za pomocą pozycjonowania klienci łatwiej trafią na Państwa stronę niż na stronę konkurencji.

Pierwszy krok, jakim jest właściwy dobór słów kluczowych to najważniejszy krok do osiągnięcia sukcesu. Gdy będziemy je selekcjonować, trzeba pamiętać o dwóch kwestiach. Po pierwsze należy odpowiednio dobrać frazy do danej oferty, a po drugie trzeba będzie określić obszar, z którego będziemy chcieli pozyskać klienta (miasto lub dzielnica). Jest to ważne, gdyż użytkownicy najczęściej filtrują wyniki wyszukiwania, zawężając kryteria do danej okolicy – chcąc znaleźć produkt lub usługę jak najbliżej swojego miejsca zamieszkania. Jeśli np. jakaś usługa jest dostępna w bliskiej okolicy, to nikt nie będzie jej szukał w innej części miasta. Zanim zdecydują się Państwo na wdrożenie odpowiednich działań, warto je omówić z naszym doradcą, dzięki któremu strona zostanie dobrze wypromowana i będzie zajmować pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie Long Tail jest techniką, na którą decydują się serwisy mające dużą liczbę podstron oraz treści. Jeżeli zatem w Państwa serwisie jest min. 100 podstron, warto pomyśleć o takim rozwiązaniu.

Jeśli witryna jest duża i dynamicznie się rozwija, należy dobrać rozwiązania adekwatnie do jej wielkości. Dlatego wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów, przygotowując możliwość jednoczesnego pozycjonowania dużej liczby fraz. Robimy to z uwagi na to, że pozycjonowanie tradycyjne, dzięki któremu można użyć niewielkiej liczby fraz, nie wykorzystuje w całości potencjału sklepów bądź portali społecznościowych zamieszczających codziennie nowe informacje. Użytkownicy internetu mają coraz większą świadomość i coraz szersze umiejętności, a to w konsekwencji pociąga za sobą zmianę nawyków, a także używanie coraz większej liczby fraz do wyszukiwania stron lub serwisów.

Wyszukiwane frazy są bardziej złożone. Można użyć stwierdzenia, że są to opisy. Taki sposób poszukiwania sprawia, że internauci są coraz bardziej zadowoleni z rezultatów, gdyż efekty spełniają ich oczekiwania. Najlepszym sposobem pozycjonowania sklepów internetowych jest użycie metody Long Tail, a wszystko to dlatego, że frazy dobiera się dynamicznie przez cały okres współpracy, a nie są one ustalane z góry. Do tego, co jest bardzo ważne, klient płaci nam za wzrost ruchu w serwisie, a nie za każde słowo.

Poniższy schemat przedstawia różnicę pomiędzy pozycjonowaniem na pojedyncze frazy, a pozycjonowaniem long tail:

Czym jest Long Tail, czyli pozycjonowanie szerokie (Pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO))

Szerokie pozycjonowanie, analogicznie do zwykłego pozycjonowania, wykorzystuje optymalizację sklepu online, np. poprzez użycie odpowiedniej treści.

Google uplasuje Państwa stronę przed konkurencją, jeśli strona będzie zasilona dużą ilością unikalnego tekstu. Cechą pozycjonowania Long Tail jest koncentrowanie się na treści. Niestety wiele sklepów internetowych o tym zapomina. Ich właściciele stawiają bardziej na stronę graficzną niż na treść niosącą ważne informacje – opisy produktów oraz kategorii. Często właściciele stron kopiują treści od innych użytkowników serwisu lub ze stron producentów. Przez takie działanie klienci znajdują na wszystkich tych stronach dokładnie takie same informacje. Za takie powielanie informacji przewidziana jest surowa kara. Strony te są zwykle wyświetlane nisko w indeksie albo, co gorsze, wcale się nie pojawiają na liście wyszukiwanych witryn.

Aby nie ryzykować tak dotkliwej kary, najlepiej samemu stworzyć unikalny opis produktów oraz kategorii, inaczej ruch na stronie nie wzrośnie, a w konsekwencji nie przełoży się to na zyski. Jeśli zauważą Państwo, że zainteresowanie Waszą stroną jest za małe, najlepiej sprawdzić, czy przygotowane treści spełniają wymogi wyszukiwarki Google.

Pozycjonowanie lokalne

Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu możemy wypromować stronę internetową i umieścić ją jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dzięki frazom, które są powiązane ściśle z daną lokalizacją. Takimi frazami mogą być nazwa miasta, obszaru lub okolicy.

Zarówno klienci, jak i firmy uważają pozycjonowanie lokalne za najbardziej atrakcyjne i przydatne. Badania pokazują, że firm oraz usług lokalnych szuka aż 97% użytkowników.

Google stale udoskonala wyszukiwarkę głównie ze względu na potrzeby internautów, a w szczególności robi to pod kątem firm lokalnych. Zamiast szukać niektórych usług po hasłach, kwiaciarnia, bank lub kosmetyczka, lepiej używać bardziej konkretnych fraz, jak np. kwiaciarnia Warszawa, bank Poznań, kosmetyczka Wrocław, itp. Obszar działalności firmy będzie determinował dobór haseł lokalnych lub regionalnych. Ten obszar można także rozszerzyć dodając lokalizacje, które znajdują się w okolicy danego miasta. Np. w przypadku Katowic takimi miastami byłyby Sosnowiec czy Chorzów (kwiaciarnia Sosnowiec, kwiaciarnia Chorzów).

W jaki sposób wykorzystać pozycjonowanie lokalne (Jak wykorzystać pozycjonowanie lokalne?

Takie pozycjonowanie daje duże szanse na przebicie się małych firm, które w gąszczu wielu dużych firm nie są w stanie się przebić. Mimo, iż zazwyczaj duże firmy mają większe szanse na to, by zostać zauważone, wcale tak być nie musi, gdyż obecnie wiele osób wynajduje produkty lub usługi przez internet, szukając danego punktu blisko swego miejsca zamieszkania. Dzięki temu, zamiast trafić na dużą firmę, mogą znaleźć Państwa ofertę.

Pozycjonowanie lokalne pozwala na łatwiejsze dotarcie do Państwa sklepu. Lokalne firmy mają jeszcze jedną ważną zaletę (poza bliskim położeniem), którą jest osobisty kontakt z właścicielem firmy oraz personelem specjalizującym się w danej branży. Taka mniejsza firma oferuje także pomoc oraz doradztwo. Zaletą jest też to, że w każdej chwili można skorzystać z jej usług ponownie. Jeszcze jednym atutem jest dostosowanie usług do często wygórowanych potrzeb klientów, a to prowadzi możliwości szybkiego wprowadzania zmian. Dzięki zagwarantowaniu sobie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, mała firma może stać się liderem na lokalnym rynku. Jeśli dla ogólnych fraz w danym mieście konkurencja jest mała, warto już wtedy pomyśleć o pozycjonowaniu lokalnym, gdyż wówczas taka promocja jest zdecydowanie tańsza.

Jakie są zalety pozycjonowania lokalnego (Zalety pozycjonowania lokalnego)

Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu można:

  • Dotrzeć do większej liczby lokalnych klientów

  • Zwiększyć sprzedaż towarów oraz usług nie tylko w sieci

  • Wypromować rzetelną, zaufaną, wyspecjalizowaną lokalną firmę

  • Konkurować nawet z dużymi firmami przy niewielkim nakładzie finansowym

  • Zyskać gwarancję wyników – opłata jest pobierana jedynie za wyniki

  • Wyprzedzić lokalną konkurencję

Jak wygląda rozliczanie za pozycjonowanie (Sposoby rozliczania za pozycjonowanie)

W naszej firmie płacą Państwo tylko za realne efekty, co w praktyce oznacza, że płatność następuje w momencie, gdy strona www uplasuje się między 1 a 10 miejscem na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. Taka forma rozliczenia jest gwarancją uzyskania spodziewanych efektów, a w konsekwencji pozyskania nowych klientów.

Zadzwoń - Doradzimy