Responsywna strona to standard.

Wielu przedsiębiorców uważa, że inwestowanie w nowoczesną stronę internetową i korzystanie z usług firmy zajmującej się projektowaniem stron nie opłaca się. W ich mniemaniu wystarczająca jest prosta i najlepiej darmowa witryna, oparta na gotowym szablonie, i zawierająca tylko najważniejsze informacje na temat firmy.


O zgrozo, istnieją wciąż przedsiębiorcy, którym w zupełności do szczęścia wystarcza zwykła wizytówka w Internecie. Specjaliści zajmujący się tworzeniem stron w Częstochowie i także w innych miastach zgodnie twierdzą, że takie podejście jest niepoważne i skazuje firmę na niepowodzenie w biznesie. Aby to zrozumieć, należy sobie uzmysłowić dwie istotne kwestie:

I

Strona internetowa jest podstawowym źródłem wiedzy o firmach

i pomaga budować relacje z klientami

Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych, jak i potencjalnych partnerów biznesowych, którzy chcąc się czegoś dowiedzieć o danej firmie, w pierwszej kolejności wpisują jej nazwę w wyszukiwarce i szukają jej witryny. Nie mając dobrej strony internetowej, firma skazuje się na niebyt w wirtualnym świecie, a tym samym traci wielu potencjalnych klientów. Specjaliści zajmujący się profesjonalnym projektowaniem stron internetowych podkreślają ponadto, że nowoczesna witryna powinna opierać się na marketingu treści (content marketing), czyli zawierać atrakcyjną treść, która nie tylko zainteresuje określone grono odbiorców, ale także pozwoli na zbudowanie długotrwałych relacji z nimi. Oznacza to, że zawartość firmowej strony internetowej nie może być tylko skąpą reklamą produktów lub usług, lecz być bogata w wartościowe teksty, przydatne dla czytelnika.

II

Internet jest najlepszym i najszybszym kanałem komunikacji z klientem

Firma, której specjalizacją jest budowa stron internetowych dla małych i średnich firm musi uwzględnić współczesną konieczność bieżącego komunikowania się firmy z jej klientami za pośrednictwem Internetu. I nie chodzi tutaj wyłącznie o możliwość wysłania wiadomości e-mail do firmy, lecz przede wszystkim umożliwienie zarządzania treścią umieszczoną na stronie. Dzięki technologii CMS (Content Management System) administrator strony, w praktyce właściciel firmy lub jego pracownik, bez znajomości programowania może na bieżąco umieszczać na stronie firmowej ważne dla klientów informacje np. o promocjach lub o zmianie oferty. Coraz częściej można zauważyć, że strony internetowe w Częstochowie (i nie tylko) wzbogacane są o dodatkowe elementy komunikacji z klientami takie jak: blog, forum, chat. Takie kanały zamieszczane są tylko na profesjonalnych i nowoczesnych stronach internetowych i są bardzo cenione przez użytkowników, gdyż skracają dystans między firmą i klientem oraz maksymalnie upraszczają kontakt.

 

Jaka powinna być nowoczesna strona internetowa dla firm?

Decyzja o posiadaniu nowoczesnej strony internetowej jest dla firmy krokiem milowym w rozwijaniu biznesu. Kolejnym powinno być znalezienie dobrej firmy, która zajmuje się tworzeniem stron w Częstochowie. Zanim rozpocznie się rozmowy na temat budowy strony i jej projektu, warto wiedzieć, czym nowoczesna strona internetowa dla firmy powinna się charakteryzować:

  • Powinna być czytelna i przejrzysta (pod względem treści oraz grafiki)
  • Łatwo i szybko ładować się, także na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet
  • Być responsywna, tzn. zbudowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki której strona dostosowuje się do ekranu każdego urządzenia, bez względu na jego wielkość
  • Być doskonale wypozycjonowana (ważna jest optymalizacja SEO pod wyszukiwarkę Google)
  • Zawierać CMS (czyli możliwość edycji treści przed administratora strony), co jest bardzo ważne pod kątem marketingu treści
  • Zawierać nowoczesne elementy służące do komunikacji z klientami np. chat
  • Być atrakcyjna i oryginalna wizualnie, a także wyraźnie wyróżniać się na tle konkurencji.

Jak widać projektowanie stron dla firm, spełniających współczesne wymagania odbiorców nie należy do najłatwiejszych zadań i wymaga dobrej znajomości nowoczesnych technologii oraz zasad marketingu internetowego. Jedno jest pewne –nawet najmniejsza firma powinna zainwestować w nowoczesną witrynę, by dzięki niej znacznie wzmocnić swoją pozycję konkurencyjną.

SZUKAJ NAS NA:

MAPA DOJAZDU

MAPA DOJAZDU DO NAS

KONTAKT Z NAMI