Strony www dla firm

Obecnie większość z nas szuka potrzebnych usług, produktów czy informacji w Internecie. Tendencja

ta sprawia, że nawet małe firmy decydują się na zaistnienie w nim i zdobycie w ten sposób nowej

rzeszy klientów lub współpracowników. Pierwszym krokiem do tego jest posiadanie własnej,

firmowej strony internetowej.


Małe firmy, posiadające też zwykle skromny budżet, decydują się na internetową wizytówkę. Jest to skromna strona www, na której można znaleźć podstawowe informacje o ofercie danego przedsiębiorstwa i dane kontaktowe. Większe firmy lub korporacje decydują się z kolei na bardzo rozbudowane strony internetowe. Witryny takie to bowiem w dzisiejszych czasach naprawdę niezbędne minimum. Często połączone są z blogami firmowymi i profilami na portalach społecznościowych. Służą nie tylko informowaniu Internautów o ofercie firmy. Ich zadania to także budowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa i aktywna komunikacja z użytkownikami. Ostatnia funkcja jest szczególnie ważna, gdyż umożliwia nie tylko powiadamianie Internautów o nowościach w firmie, ale także poznawanie ich opinii i potrzeb.

Jaka powinna być firmowa strona internetowa?

Firmowa strona www powinna być przede wszystkim przejrzysta i intuicyjna. Każdy użytkownik, niezależnie od tego, z jaką wprawą porusza się w sieci, powinien mieć łatwy i szybki dostęp do widocznych na witrynie informacji i zdjęć. Jeśli się nie będzie mógł odszukać tego, co w danej chwili go interesuje, szybko się zniechęci i opuści stronę. Strona www powinna być przyjazna nie tylko dla Internautów, ale także dla wyszukiwarek. Sprawi to,że łatwo ją będzie można pozycjonować. Zadbajmy więc o jej optymalizację pod tym kątem. Jeśli firma działa na rynku międzynarodowym warto pamiętać, by strona internetowa posiadała różne wersje językowe. Obecnie niemal standardem jest witryna w języku polskim i angielskim. Nawet, jeśli sami nie władamy językiem obcym na tyle, by napisać poprawny tekst, nie żałujmy wydatków na tłumaczy. Taka inwestycja z pewnością okaże się trafiona. Dla użytkowników niezwykle ważne są elementy graficzne. Zadbajmy o estetyczny wygląd strony i przyciągające wzrok zdjęcia. Nie przesadzajmy jednak z ilością grafiki na stronie. Przeładowana zdjęciami witryna będzie długo się otwierać, co może sprowokować część użytkowników do jej szybkiego opuszczenia.

Responsywna strona firmowa

Nikt nie zaprzeczy, że z Internetu korzystamy obecnie niemal w każdej sytuacji. Sprawia to, iż do jego przeglądania wykorzystujemy nie tylko komputery, ale także urządzenia mobilne: telefony, smartfony i tablety. Decydując się na posiadanie strony firmowej, weźmy pod uwagę to, że będzie ona przeglądana na różnego rodzaju urządzeniach. Responsywna strona internetowa to taka, z której zawartością zapoznamy się na dowolnym urządzeniu mobilnym. Nie tylko będziemy w stanie ją otworzyć i zapoznać się z treścią. Responsywna witryna powinna wyglądać równie dobrze na ekranie komputera, jak na wyświetlaczu smartfona. Jeśli firmowa strona internetowa będzie w pełni responsywna, z pewnością zachęci nową rzeszę klientów lub współpracowników.

SZUKAJ NAS NA:

MAPA DOJAZDU

MAPA DOJAZDU DO NAS

KONTAKT Z NAMI