BLOG - Strony Internetowe i pozycjonowanie

Planowanie przy tworzeniu strony www

Planowanie przy tworzeniu strony www Planowanie przy tworzeniu strony www. Jako właściciel firmy, masz zapewne sporo zadań do wykonania każdego dnia, od pilnowania dokumentacji i przebiegu zleceń przez kontrolę pracowników, spotkania z klientami po dbanie o wizerunek...

czytaj dalej

10 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie www

10 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie www 10 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie www  Klienci zwykle zadają mi pytanie, dlaczego ich strona w ogóle nie ma odwiedzin, a przecież jest ona bardzo ładnie wykonana i działa bez zarzutu. Już odpowiadam – otóż samo...

czytaj dalej

Dlaczego twój sklep internetowy nie sprzedaje

Sklep internetowy nie sprzedaje ? Sklep internetowy nie sprzedaje. Bardzo często mam okazję wchodzić na strony, które są przestarzałe i nie ma na nich najważniejszych i zachęcających do zakupu informacji. Jak wiadomo strona internetowa jest podstawowym narzędziem...

czytaj dalej

20 Błędów popełnianych przy budowie strony www

20 błędów przy budowie strony www. Niektóre firmy, zamiast skupienia się na możliwości osiągnięcia konkretnych rezultatów, np. większej sprzedaży lub właściwego komunikatu, umieszczają nie do końca przemyślane i mało efektowne strony, myśląc, że wypozycjonowanie...

czytaj dalej

Reklama tekstowa Google Adwords

reklama adwords Reklama Adwords mimo tego, że dostępny już od bardzo długiego czasu to nadal jest jednym z najlepszym sposobów na dotarcie do nowych klientów. Dlatego też każda firma, która poważnie myśli o zareklamowaniu się w sieci powinna poważnie zastanowić się...

czytaj dalej

Pozycjonowanie Częstochowa – przykładowa fraza.

Jeżeli posiadasz firmę, a termin „pozycjonowanie” jest Ci obcy, to najwidoczniej brak Ci wiedzy na

temat reklamy firm w Internecie. Jeszcze kilka lat temu pozycjonowanie rodziło sporo pytań i

wątpliwości u naszych klientów. Dziś na szczęście sytuacja zmieniła się na korzyść.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

strona internetowa dla firmy częstochowa

Strona internetowa dla małej firmy.

Obecnie większość z nas szuka potrzebnych usług, produktów czy informacji w Internecie. Tendencja

ta sprawia, że nawet małe firmy decydują się na zaistnienie w nim i zdobycie w ten sposób nowej

rzeszy klientów lub współpracowników. CZYTAJ CAŁOŚĆ

Responsywna strona to standard

Wielu przedsiębiorców uważa, że inwestowanie w nowoczesną stronę internetową i korzystanie z usług firmy

zajmującej się projektowaniem stronnie opłaca się. W ich mniemaniu wystarczająca jest prosta i najlepiej

darmowa witryna, oparta na gotowym szablonie, i zawierająca tylko najważniejsze informacje na temat firmy. CZYTAJ CAŁOŚĆ

Pozycjonowanie lokalne firmy w google

Wiele osób prowadzących własne firmy stale zastanawia się jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Pojawienie się w sieci i prowadzenie własnej strony internetowej to z pewnością bardzo duże ułatwienie. Jednak bez odpowiedniego pozycjonowania strona www kompletnie do niczego się nie przyda. W przypadku wielu firm to jednak nie samo pozycjonowanie jest najważniejsze a pozycjonowanie lokalne. To właśnie ten sposób pozycjonowania pozwala na dotarcie do ogromnej liczby klientów z okolicy.        CZYTAJ CAŁOŚĆ

Wizytówka w sieci dla Twojej firmy

Firma Google po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom internautów i tym razem umożliwiła stworzenie internetowej wizytówki firmy. Oprócz tego, że zawiera ona wszystkie najważniejsze informacje o firmie to dodatkowo wspomaga pozycjonowanie jej strony oraz umożliwia dotarcie do większej ilości klientów. Dodatkowo założenie własnej wizytówki jest banalnie proste.   –>CZYTAJ CAŁOŚĆ

Wszystko o Google AdWords

Google Adwords mimo tego, że dostępny już od bardzo długiego czasu to nadal jest jednym z
najlepszym sposobów na dotarcie do nowych klientów. Dlatego też każda firma, która poważnie myśli
o zareklamowaniu się w sieci powinna poważnie zastanowić się właśnie nad reklamami Google.
Odpowiednio skonstruowana reklama, podpięta do tej usługi może zdziałać cuda i przyciągnąć
olbrzymią liczbę potencjalnych klientów.   –>CZYTAJ CAŁOŚĆ